• Wpisów:770
  • Średnio co: 2 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 11:55
  • Licznik odwiedzin:22 056 / 2168 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Arek , Areczek , Areunio , Aro , Aruś , Arkadiunio <3

Moj <3
 

 
stajemy sie silniejsi mimo tylku upadków
 

 

I teraz gdy już widzę że nie ma dla nas szans
Proszę daj mi czas, zobaczysz, że jestem tego wart... \Paweł Domagała
 

 
i nie zawsze jest tak jak miało być (...)
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
"Wybierając partnera życiowego musisz pamiętać, dziecko, że nie liczy się, jak on wygląda czy ile ma talentów, tylko jakie ma serce - serce do innych i do ciebie. Bo za 50 lat będzie cały pomarszczony, a życie jest nieprzewidywalne i nawet zapalony tancerz w wyniku pewnych wypadków może nie być w stanie postawić samodzielnie kroku. I wtedy właśnie liczy się tylko to, co on ma w środku. Czy jest serdeczny i dobry, czy daje silne oparcie i poczucie bezpieczeństwa, czy troszczy się o ciebie i nie tylko mówi, ale i pokazuje, że cię kocha. Nie chodzi tu o wielkie czyny, bo miłość składa się w sumie z tych malutkich gestów - z wracania do domu, do ciebie w pierwszej kolejności ponad wszystkim, z uśmiechu w trudnych momentach, z zawiązywania ci szalika pod szyją, gdy zimno, z używania w kuchni składnika, którego on nie lubi, ale je tylko dlatego, bo wie, że ty za nim przepadasz, z umiejętności powiedzenia przepraszam, gdy się zrobiło źle... i wielu innych."
 

 
Prawdziwym przyjacielem jest ten, dzięki któremu staję się lepszy
Jana Pawła II

I.J. <3
 

 
mieć taką przyjaciólke jak ty to skarb ;* <3
Troche rozmowy i odrazu człowiek inaczej patrzy na życie <3
Kochana a u Ciebie wszytsko będzie dobrze , zobaczysz <3
 

fraaanca
 
acarriera
 
mimo tak mało spędzonych chwil , mimo tylku kilometrów , mimo tylko problemów iiiii tak Cię Kocham Najmocniej <3
TĘSKNIEEEEEEEEEE .

KURWA JESZCZE 18 MIESIĘCY !!!
 

 
Czasami myślisz że nigdy już nie będzie tak samo , że te wszytskie znajomości , przygody się niegdy nie powtórzą , a może któregoś dnia spotkasz tych ludzii będzie jeszcze lepiej niż tedy zamiast słońca będzie deszcz , zamiast piwa będzie sok , zamist batona będzie pizza , zamiast płakać że pada deszcz będziemy się świetnie bawić , może okaże się że wcale nie jest tak źle ... ))
 

 
a więc dzieje się cały czas coś nowego ;-))
-Przyjaciółka w ciąży ;-)) ^^
-testy teoretyczne państwowe zdane teraz szykujemy sie na jazdy )
-w szkole dobiega koniec roku szkolnego ;-)
koniec koleżeństwa z Lidką w sumie teraz to już wogóle nie mam nikogo tuttaj i dobrze mi z tym przynajmniej jak będę wyjeżdzać to nie będe miała za kim tęsknić i płakać prócz rodzinki;-))
- szykowanko się na majówke ;-)))


i co byleeee do WAKACJI LIPIEC JEST NASZ <3
 

 
kolejna poważna kłotnia , chęć oderwania sie od tego wszytstkiego ... konkretnie to jest do dupy ;/
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
obok
być
miałem
na zawsze
a przecież
to trudne
bez pytań
odpowiadać
na miłość
nie umiem
już tęsknić
i nie chcę
cię dłużej
kochać
nie mogę
dlatego
odchodzę
w niepamięć
już o mnie
nie pytaj
 

 
kochaj
mnie
namiętnie
natrętnie
na różne
sposoby
na przekór
wszystkiemu
nie tylko
na co dzień
naprawdę
nigdy
na niby
na dobre
i na złe
kochaj
mnie
na zawsze
na wieczność.
Mateusz Szulc 'Tylko mnie kochaj'
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.

 

 
23.12.2014- 25.12.2014 PIERWSZE ŚWIĘTA Z NIM ))
 

 
nie chce nic więcej , wystarczysz mi ty .
 

 
Grzegorz Hyzy & TABB - Pusty Dom


dobrze mi z tym co mam
 

 
rozmowa o Krzyśku nie ma nic lepszego . miód
 

 
jestem beznadziejna
 

 
mam najlepszego Faceta na świecie ;p
 

 
SZCZĘŚLIWAAAAAA !!!!! <3
 

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga

Wpis prywatny. Może go zobaczyć tylko właściciel minibloga.